Ik ben een gevoelsmens.
In mijn blogs kom je van alles tegen; mijn frustraties, verdriet, blijdschap, humor, verliezen, etc.
Kortom: je komt meer over mij te weten over hoe ik tegen bepaalde dingen/situaties aankijk in mijn leven.
Het kan soms ff duren voordat ik een nieuwe blog plaats maar, dat komt omdat ik het soms te druk heb of niks weet te schrijven.
Maar heb geduld; ik kom altijd wel met iets nieuws en tja als je vragen hebt, je weet me te vinden.




woensdag 12 januari 2011

Roddels.....

roddels..

Need I say more???

4 opmerkingen:

  1. hoii, heb je blog gevonden en ga je graag volgen.
    je bent ook welkom bij mij.

    maar het kan je wel kwetsen als mensen over je roddelen, is best wel moeilijk om daar boven te gaan staan.

    Fijne avond groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik ben het ook wel met stina eens !
    roddels maakt niet uit maar onrecht/bedreigen is wat anders...

    BeantwoordenVerwijderen